دختران صورتی

دختران صورتی

دختران صورتی

دختران صورتی

دانلود رمان زیبای شب سراب

در این مطلب، دانلود رمان شب سراب را خدمت شما آماده شده است.

دختران و بانوان ایرانی معمولا خواندن رمان‌های عاشقانه را دوست دارند و این ژانر را به ژانرهای دیگر رمان ترجیح می‌دهند. اما در این مطلب از صورتی‌ها رمان عاشقانه‌ای را برای شما آماده کرده‌ایم که پیشنهاد می‌کنیم این رمان عاشقانه را از دست ندهید.  

در این مطلب، دانلود رمان شب سراب را خدمت شما آماده شده است.

دختران و بانوان ایرانی معمولا خواندن رمان‌های عاشقانه را دوست دارند و این ژانر را به ژانرهای دیگر رمان ترجیح می‌دهند. اما در این مطلب از صورتی‌ها رمان عاشقانه‌ای را برای شما آماده کرده‌ایم که پیشنهاد می‌کنیم این رمان عاشقانه را از دست ندهید.

دانلود رمان زیبای شب سراب

دانلود رمان شب سراب

خلاصه‌ای از رمان شب سراب:

داستان رمان داستان زندگی و گذشته‌ی دختراشراف‌زاده‌ای است که عاشق شاگرد نجاری می‌شود و با اصرار و پافشاری، خانواده‌ی خود را مجبور به قبول این ازدواج می‌کند.

قسمتی از رمان شب سراب:

این پرده اولین تصویری است که از دوران کودکیم بیاد دارم، زندگی من از همان‌جا شروع شده، قبل از آن را اصلاً به یاد ندارم اوستا اجازه داده بود هر وقت فرصت داشتم توی اتاقش بروم، صاحب‌خانه‌مان بود، آذری بود با من به ترکی حرف می‌زد فارسی را مثل این که فقط خوب می‌خواند، صحبت کردنش خنده‌دار بود، مادر من فارس زبان بود برای همان من قبل از این که مدرسه بروم فارسی را هم بلد بودم. وقتی کنار دست اوستای خطاط می‌نشستم و به حرکت دستش خیره می‌شدم صدای قلم که روی کاغذ کشیده می‌شد تمام تار و پودم را می‌لرزاند، دوست داشتم کلمه‌ای بنویسد که قلم از روی کاغذ بلند نشود، عاشق سین و شین بودم، یکبار وقتی اوستا داشت می‌نوشت: ”من مست و تو دیوانه” نتوانستم صدایی را که در درونم پیچیده بود ببلعم و یک‌دفعه ناله‌ای از دهانم بیرون جهید که اوستا را ترساند.

تصویر روی جلد رمان شب سراب:

دانلود رمان شب سراب

لینک دانلود رمان شب سراب:

دانلود با لینک مستقیم

 

در این بخش از مجله دخترانه صورتی‌ها (رمان) رمان‌های جدید و پرطرفدار رو براتو آماده می‌کنیم به همراه لینک دانلود رمان که فایل آن به صورت زیپ می‌باشد. همچنین خلاصه‌ای از رمان هم در اختیار شما قرار می‌گیرد. اگر به دنبال رمان خاصی هستید می‌تونید از طریق کامنت به ما اعلام کنید تا براتون آمادش کنیم.

 

منبع: https://suratiha.com

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.