دختران صورتی

دختران صورتی

دختران صورتی

دختران صورتی

روز دختر چه روزی است؟!

روز دختر نزدیک است پیشاپیش این روز را به همه فرشتگان زمینی، نور چشم پدر و مادرها، شادی‌بخش خانواده‌ها، گل‌های بهشتی تبریک می‌گوییم امیدوارم امسال بهترین سال برای تمام دختران باشد و به همه آرزوهایشان برسند. در ادامه این مطلب می‌خواهیم بدانیم تاریخ روز دختر امسال کی می‌باشد و کلا چرا این روز به عنوان روز دختر نامگذاری شده است؟  

تاریخ روز دختر

تاریخ روز دختر 97

حضرت فاطمه معصومه (س) خواهر امام رضا(ع) و دختر امام موسی کاظم (ع) است که ما ایرانیان ایشان را به نام حضرت معصومه (س) می‌شناسیم. حضرت معصومه (س) در اوّلین روز ماه ذى القعده سال ۱۷۳ هـ ق ، ۲۵ سال بعد از تولد حضرت امام رضا (ع) در شهر مدینه منوّره متولد شد. حضرت معصومه یکی از بانوان پاکدامن و معصوم شهر مدینه بود البته معصوم نه به معنای پیامبران و امامان ، اما ایشان هم دارای روح بالایی بوده است که در روایتی که به کسانی که مرقد حضرت معصومه را زیارت کنند وعده بهشت داده شده است.

تاریخ روز دختر ۹۷

تاریخ روز دختر

تولد حضرت معصومه (س) را ایرانیان، روز دختر نامیدند و روز مقدسی در بین ایرانیان است. تاریخ روز دختر ۹۷ و تولد حضرت معصومه (س) ۲۴ تیر ماه است. این روز به نماد پاکدامنی کل دخترانه ایران زمین جشن گرفته می‌شود و هدایایی به رسم یادبود به دختران از طرف والدین و … داده می‌شود و هم ولادت حضرت معصومه (س) و هم دختر را به همه دختران تبریک می‌گویند.

روز دختر چه تاریخی است؟

دختران از گرفتن هدایا و کارت پستال بی‌نهایت خوشحال می‌شوند در این روز می‌توان برای دخترها کارت پستالی تهیه کرد و این روز را به آن‌ها تبریک گفت، همچنین گرفتن هدایایی مانند لباس، عطر، کفش و … باعث شادی دخترها می‌شود. در مطالب بعدی هدیه‌های خوب برای روز دختر را معرفی خواهیم کرد.

https://suratiha.com

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.