دختران صورتی

دختران صورتی

دختران صورتی

دختران صورتی

چرا هر کسب و کاری به سئو نیاز دارد؟

هدف از سئو، بهبود رتبه سایت در لیست نتایج موتورهای جستجو است تا بتوان با افزایش ورودی های هدفمند، میزان فروش را افزایش داد. مطالب ارائه شده توسط متاوب در این بخش برای افراد و مدیرانی است که یک استراتژی صحیح و اصولی برای موتورهای جستجو ندارند.  

امیدواریم که این اشتباه بزرگ به خاطر عدم آگاهی از مزایای سئو باشد. چون اگر از مزایای سئو آگاه باشند و این کار را انجام ندهند، می توان گفت کسب و کار خود را به سمت مرگ هدایت خواهند کرد.

مزایای سئو

در این نوشته ۲۶ نکته مهم در راستای مزایای سئو برای شما ارایه خواهد شد.

۱- افراد زیادی در گوگل به دنبال محصولات و خدمات شما هستند.

آمار بسیار بالایی است اما جالب است بدانید که بیش از 2 میلیارد نفر در فضای اینترنت همواره آنلاین هستند. 93 درصد از فعالیت های آنلاین از موتورهای جستجو آغاز می شود. 40 هزار جستجو در ثانیه و 3.5 میلیارد جستجو در روز انجام می شود. بنابراین مطابق این آمارهای عجیب و غریب و سرسام آور، میلیون ها فرصت برای کسب و کار شما وجود دارد. یکی از مزایای سئو این است که مشتریان و کاربران شما هر روز و به دلایل مختلفی از موتورهای جستجو استفاده می کنند و این فرصتی است که می بایست آن را غنیمت بشمرید و از آن نهایت استفاده را ببرید.

۲- بالا بودن کیفیت جذب ورودی های سئو، از مهم ترین مزایای سئو است.

تصور می کنید چرا ترافیک موتورهای جستجو بهترین ترافیک است؟ به این دلیل که افراد زیادی از سراسر کشور یا دنیا به دنبال حل مشکلی هستند که به دست شما انجام می شود. بنابراین شما می توانید با بهینه سازی سئو سایت برای موتورهای جستجو، ترافیک بیشتری به سایت خود جذب کنید. نکته جذاب تر در سئوی سایت این است: سئو به دنبال راهکاری است که شما نیازی به تبلیغات برای فروش محصولات یا خدمات خود نداشته باشید. همین نکته است که صنعت سئو را به صنعتی ارزشمند تبدیل کرده است.

۳- احتمال تبدیل کاربران ورودی از سئو به مشتری بسیار بالاست.

می توان گفت که ترافیک دریافتی از موتورهای جستجو دارای بالاترین نرخ تبدیل به مشتری نهایی برای اکثر وب سایت هاست. با استفاده از تثبیت موقعیت خودتان در موتورهای جستجو، می توانید موقعیت های بیشتری برای کسب و کارتان ایجاد کنید. در واقع سئو تلاش می کند تا بازدید وب سایت شما به صورت هدفمند افزایش یابد و هنگامی که کاربر وارد صفحه ی شما شد، همان کاری را انجام دهد که شما پیش از این برای آنها طراحی کرده بودید. این یکی از مهمترین مزیت های سئو در بین دیگر مزایای سئو است.

۴- سئو تاثیر بالایی در افزایش فروش شما خواهد داشت.

سئو افسانه نیست. اگر یک محصول قابل اعتماد برای مشتری داشته باشید، به طور قطع، سئو می تواند منجر به افزایش فروش و سبقت از رقبایتان شود. شما می بایستی بر روی بهترین استراتژی های سئو سرمایه گذاری کنید تا از مزایای سئو بهره مند شوید. با داشتن یک کمپین حرفه ای سئوی، کسب و کار شما بر روی افزایش نرخ تبدیل کاربر به مشتری قدم خواهد گذاشت.

۵- افزایش اعتبار کسب و کار، از دیگر مزایای سئو به شمار می رود.

مردم همواره به گوگل اعتماد دارند و در طول روز شاید بارها از آن استفاده کنند تا آنچه را که به دنبال آن هستند، پیدا کنند. با کسب رتبه ی بالا در گوگل و دیگر موتورهای جستجو در بین مخاطبین خود اعتبار و اعتماد کسب خواهید کرد. چراکه طبق آمارها 37 درصد از کلیک های صورت گرفته در موتورهای جستجو مربوط به وب سایت های با رتبه بالاست.

سئو به طرز قابل توجهی بر تصمیمات اتخاذ شده برای خریدهای مختلف تأثیرگذار است. این تأثیرگذاری به دلیل اعتبار و اعتماد به وجود آمده است.

۶- سئو هزینه های موجود برای کسب و کار را کاهش می دهد.

یکی دیگر از مزایای سئو رایگان بودن آن است. بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو به مراتب ارزانتر از انجام تبلیغات و روش های مختلف بازاریابی برای خرید مشتریان است. تنها هزینه ی موجود مربوط است به بکارگیری یک شرکت معتبری که در زمینه ی سئوی سایت فعالیت کند. به جز تجربه در کدنویسی وب سایت و الگوریتم های گوگل، شما به یک شرکت معتبر و قابل اعتماد برای بهبود رتبه سایت خود نیاز دارید. در همین راستا، متاوب می تواند همراه کسب و کار شما باشد تا آن را از مزایای سئو بهره‌مند سازد.

۷- در سئو با هیچ هزینه تبلیغاتی درگیر نخواهید شد.

اگر رتبه خوبی در سئو داشته باشید نیازی به تبلیغات ندارید و مجبور به پرداخت هزینه برای نمایش سایت در لیست نتایج نیستید. شما می توانید ترافیک وب سایتتان را بدون پرداخت هیچ هزینه ای افزایش دهید. سئوی سایت به وضوح از نظر هزینه ها مقرون به صرفه تر از تبلیغات مختلف است. بنابراین با اطمینان از اینکه به دنبال رشد و رونق کسب و کار خود هستید، کمپین تبلیغات گوگل خود را متوقف کنید و با کسب رتبه خوب در سئوی سایت، نتایج بهتری به دست آورید و از مزایای سئو بهره مند شوید.

یک استراتژی اصولی و حرفه ای بهینه سازی سایت به شما کمک می کند تا پول های تبلیغاتی و بودجه های خود در این بخش را کاهش دهید و کارآمدتر به سرمایه گذاری بپردازد.

۸- با بهینه‌سازی سئو، همیشه و در هر تایمی از روز و هفته در حال پیشرفت هستید.

سئو فرآیندی شبانه روزی، 24 ساعته و در تمام روزهای سال است. سئو کاری به تعطیل بودن یا نبودن ندارد. در هر شرایطی ممکن است وب سایتتان رشد کند. بنابراین سئو خواب نیست و رنکینگ وب سایت شما یک شبه ناپدید نخواهد شد. شما می توانید درتمام طول روز به کسب رتبه ی بهتر بپردازید.

۹- سئو یک استراتژی بلندمدت است.

سئو به عنوان یک استراتژی بلندمدت ممکن است برای کسب رتبه خوب برای وب سایت شما، 6 تا 12 ماه زمان بطلبد. با این وجود همین زمان یا حتی بیشتر از آن نیز برای از دست دادن رتبه ی شما در موتورهای جستجو نیاز است و می تواند مزیتی بزرگتر برای شما محسوب شود. هنگامی که استراتژی مناسبی برای دریافت رتبه های بالاتر پیدا کردید، به ندرت سقوط خواهید کرد. این مسأله از سویی با توجه به افزایش رقابت ها در بین الگوریتم های جستجوگر معروف مانند گوگل برجسته تر شده است و به راحتی امکان کاهش رتبه ی شما وجود ندارد.

۱۰- بهینه سازی سئو، سرعت وب‌سایتتان را بهبود می بخشد.

همانطور که مشغول کار کردن روی بهینه سازی وب سایت خود برای موتورهای جستجو هستید، سرعت وب سایتتان را نیز بهبود می بخشید. وب سایت های با سرعت بالا به طور قطع تجربه های عالی و منحصر به فردی برای کاربران و بازدیدکنندگان در صفحات شما رقم خواهند زد. علاوه براین رتبه های خوب سئو همیشه سرعت بالایی در بارگذاری صفحات داشته اند.

۱۱- سئو باعث افزایش احتمال بازگشت مشتری می شود.

هر چه بیشتر توسط مشتریان دیده شوید، با احتمال بیشتری از شما خرید می شود. رتبه خوب سئو به شما کمک می کند تا در معرض دید باشید و احتمال فروش و جذب کاربران و تبدیل آن ها به مشتری را بالا ببرید.

۱۲- سئو یک فرآیند مقرون‌به‌صرفه و کاملاً اقتصادی است.

سئو بسیار مقرون به صرفه تر از تبلیغات عمل می کند. اندکی جستجو در مورد قیمت های ارائه شده برای بهینه سازی وب سایت های مختلف، همواره رقم های پایین تری نسبت به هزینه های تبلیغات خواهد داشت. هنگامی که وب سایتتان در رتبه های بالای گوگل قرار می گیرد، هزاران بازدید کننده وارد صفحات مخالف وب سایت شما می شوند. این مورد یکی از مهم ترین مزایای سئو به شمار می رود.

۱۳- سئو آمار بازدید وب سایت شما را افزایش می دهد.

همانطور که قدرت وب سایت شما با موتورهای جستجو افزایش می یابد، چند چیز دیگر نیز اتفاق می افتد. رتبه سایت شما در گوگل افزایش پیدا می کند. محتوای وبلاگ شما با احتمال بیشتری در گوگل یافت خواهد شد. سئوی سایت تعداد بازدید سایت را افزایش می دهد. با استفاده از سئو، بازدید بیشتری از موتورهای جستجو دریافت خواهید کرد. علاوه بر این بازدید کنندگان وب سایت شما احتمالاً وب سایت شما را به دوستان خود نیز معرفی می‌کنند. حضور قدرتمند سئو در سازوکار شما به معنای واقعی کلمه و به شکلی عجیب موجب رشد بازدید و ورودی از سایت های دیگر خواهد شد.

در نمودار بالا، وضعیت پیشرفت سئو وب سایت metaldoorart.com ، یکی از مشتریان سئو متاوب را در طی ۳ ماه فعالیت سئو مشاهده می کنید.

۱۴- سئو قابل سنجش و اندازه گیری است.

شما می توانید با قابلیت اندازه گیری و سنجش سئو، نرخ تبدیل و ورودی های خود را اندازه گیری کنید. علاوه بر این می توانید میزان پیشرفت و رتبه سایت و بازدید آن را اندازه گیری کنید. با استفاده از ابزارهای مناسب یا شرکت های معتبر سئو، قادر خواهید بود تا کلمات کلیدی مورد جستجو را در گوگل برای کسب و کارتان بهینه تر کنید.

۱۵- رقبای شما برای رشد از مزایای سئو استفاده می کنند.

مشتریان شما با نیازهای مخصوص به خود، سفر اینترنتی خود را آغاز می کنند. در این میان رقبای شما از جستجوهای موجود برای کسب و کار خود استفاده می کنند. دیر یا زود، اگر از سئو برای رشد کسب و کار خود استفاده نکنید، طولی نمی کشد که دیگر کسب و کاری نخواهید داشت، چون رقبای شما همه بازار را به خودشان اختصاص می دهند.

۱۶- سئو می تواند کسب‌وکارهای نوپا را با شرکت‌های بزرگ‌تر هم‌پا کند.

اگر یک شرکت یا کسب و کار کوچک را اداره می کنید حتماً متوجه شدید که رقبا در Google Adwords قوی‌تر هستند. با این حال یک استراتژی موثر سئو می تواند راه خود را برای به دست آوردن رتیه بالاتر باز کند. در حالی که شرکت های بزرگتر به تبلیغات متکی هستند، شما می توانید با اتخاذ استراتژی هوشمندانه سئو، مشتریان خود را بدست آورید.

۱۷- سئو به شما کمک می کند تا بازارهای جدید را تصاحب کنید.

هنگامی که وب سایت شما بهینه سازی شده باشد، می توانید وب سایت خود را بیشتر توسعه دهید تا سایر کلمات کلیدی مورد نظر کاربران را نیز هدف قرار دهید. کلمات کلیدی که انتخاب می کنید می تواند محصولات یا خدمات جدیدی باشد که قرار است به مخاطبین و مشتریانتان ارائه دهید. شما می توانید در موتورهای جستجو برای دستیابی به بازدید بیشتر، موضوعات جدیدی را هدف بگیرید و آنها را برای به دست آوردن و ورود به بازارهای جدید به کاربران ارائه دهید.

۱۸- مزایای سئو موجب افزایش ارزش کسب و کارتان خواهد شد.

کسب و کار شما با ارزش تر می شود، چرا که رنکینگ سئوی شما ارتقا می یابد. اگر به دنبال فروش کسب‌وکار خود هستید، این نکته را بدانید که بسیاری از خریداران، رتبه بندی قدرتمند سئو را به عنوان دارایی ارزشمند و نامحدود شما در نظر خواهند گرفت. شاید به این دلیل باشد که گرایش رنکینگ سئو به نگهداری ارزش و حفظ آن در طول سال های بعدی است.

۱۹- سئو تمام فعالیت های بازاریابی آنلاین شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

تمام فعالیت های بازاریابی آنلاین به نوعی می تواند به رتبه بندی های سئوی شما وابسته باشد. طراحی وب سایت، بازاریابی محتوا، خدمات بازاریابی، شبکه های اجتماعی و تبلیغات آنلاین بر سئو تاثیر می گذارند. یک کمپین بازاریابی یکپارچه و منسجم، به رتبه بندی سئوی شما اثر خواهد گذاشت. علاوه بر رتبه بندی بالاتر، سئو به روند برگشت سرمایه ی شما در فعالیت های بازاریابیتان سر و شکل تازه تری خواهد داد.

۲۰- سئو یکی از بهترین استراتژی های روابط عمومی دیجیتال است.

سئو یکی از جدیدترین استراتژی های روابط عمومی است. سئو توانسته به روابط عمومی مفهوم جدیدی ببخشد و آن را معنی دار کند. بنابراین به منظور داشتن رتبه ی بالاتر در موتورهای جستجو نیازمند داشتن لینک های باکیفیت و بک‌لینک ها هستید. بک‌لینک ها پیوندهایی از سایت های دیگر هستند که شما را لینک کرده اند. (اگر خودمان بخواهیم همین فرآیند را شبیه سازی کنیم، به آن لینک بیلدینگ می گویند.)
به دست آوردن بک‌لینک های باکیفیت ممکن است تحت تاثیر تبلیغات انجام شده باشد و یا اینکه محبوبیت شما باعث شود که دیگران بک‌لینک های خوبی به شما بدهند. بدیهی است که داشتن محبوبیت بیشتر، فرصت های رشد بیشتری را نصیبتان خواهد کرد.

۲۱- بهینه سازی، زمان ماندن کاربران در وب سایت را افزایش می دهد.

با بهینه‌سازی وب سایت و سئو، زمان حضور و ماندن مخاطب در وب سایت شما نیز افزایش خواهد یافت. طبیعتاً هرچه زمان حضور بازدیدکنندگان بالاتر باشد، احتمال افزایش فروش و سوددهی بیشتر خواهد شد. علاوه براین موجب تقویت رنکینگ وب سایتتان می شود.

۲۲- رقابت سئو در آینده سخت‌تر و گران‌تر خواهد شد. هم‌اکنون شروع کنید.

با توجه به ارزش بالای سئو و جلب توجه کسب و کارهای دیگر، پیش بینی می شود تا چند سال دیگر، هزینه موردنیاز برای بهینه‌سازی وب‌سایت بسیار بالا برود. هزینه های پرداخت شده و میزان بودجه های تخصیص داده شده به سئو در حال سبقت از بودجه های تبلیغات آنلاین برای شرکت و کسب و کارهاست.
سئو به یک دلیل در حال رشد و ارتقاست. شاید آن یک دلیل هم این است که این روند برای کسب و کارها مفید است. کسب و کار شما یک فرصت فوق العاده برای رشد و جهش با استفاده از سئو در اختیار دارد.

۲۳- سئو بر مبنای اهداف دقیق پایه گذاری شده است.

سئو براساس کلمه کلیدی کار می کند. بدین معنی که نتایج بر مبنای کلمات کلیدیِ مورد جستجو ظاهر می شوند. مزایای سئو در این است که افراد را دقیقاً با همان نکاتی که جستجو می کنند به سمت شما هدایت می کند. همانطور که شما به جمع آوری ارزش می پردازید و مشتریان خودتان را درک می کنید، در سئو به موقعیت های بیشتری خواهید رسید.

افرادی که از وب‌سایت شما بازدید می کنند برای سرگرمی نیامده‌اند. آنها به مشکلی برخورده‌اند یا نیازی دارند و به دنبال پیدا کردن پاسخ آن، وارد وب‌سایت شده‌اند.

۲۴- رتبه سئوی شما برای همیشه باقی می ماند.

بسیار دور از انتظار است که رتبه سئوی وب سایت شما از بین برود. شما با احتمال بیشتر در رتبه های بالا باقی می مانید، مگر اینکه از استراتژی های سئو کلاه سیاه استفاده کنید. استراتژی کلاه سیاه شیوه ای است که در آن برای دستیابی به رنکینگ های بالاتر به دنبال فریب دادن موتورهای جستجو هستید.
پیشنهاد می کنیم حتما با شرکت هایی کار کنید که شیوه اجرای پروژه های سئو آن ها، سئو کلاه سفید باشد. ما در متاوب با همین شیوه کار می کنیم.

فواید سئو

۲۵- سئو می تواند میزان رشد کسب‌وکارتان را دو، سه یا حتی چهار برابر کند.

سئو میزان رشد کسب و کار شما را چند برابر می کند. شما می توانید با داشتن یک استراتژی موثر، به مناطق مختلف، شهرها، کشورها و سایر نقاط جهان توسعه پیدا کنید. تمام دنیا محیط کسب و کار و محلی برای درآمد شما می شود، اگر بتوانید یک استراتژی سئوی موثر انتخاب کنید.

۲۶- سئو هوشمندانه‌ترین سرمایه گذاری بازاریابی اینترنتی شماست.

مزایای سئو بی نهایت است. سئو هوشمندانه‌ترین شیوه ی بازاریابی اینترنتی است که می توانید بکار بگیرید. چرا که یک دارایی بلند مدت برای کسب و کار شماست. این دارایی در قالب افزایش فروش اینترنتی، ترافیک و بهره وری وب سایتتان نمایان می شود. مشتریان شما در حال جستجوی شما هستند. اگر به دنبال استراتژی قطعی برای رشد هستید، همین امروز به فکر اجرای سئو باشید…

 

در ادامه پیشنهاد می‌کنیم مقاله "افزایش کسب درآمد اینترنتی با ۲۰ ترفند بازاریابی آنلاین" را در متاوب مطالعه کنید.

https://metaweb.co/%da%a9%d8%b3%d8%a8-%d8%af%d8%b1%d8%a2%d9%85%d8%af-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%aa%d8%b1%d9%86%d8%aa%db%8c/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.