دختران صورتی

دختران صورتی

دختران صورتی

دختران صورتی

عجیب ترین ماساژهای دنیا

ماساژها به عنوان یک درمان واقعی و مکمل برای تسریع روند درمان بیماری‌ها در سراسر دنیا مطرح هستند. بعد از یک روز سخت کاری، ماساژ درمانی یک تسکین دهنده مناسب است که به کاهش درد، کاهش استرس و بهبود وضعیت سلامتی عمومی ما کمک می‌کند. به همین دلایل گفته شده، ماساژ از زمان‌های قدیم وجود داشته‌است که منشا آن‌ها از تمدن‌های مختلف در دنیا سرچشمه می‌گرفت و از همین رو عده‌ای در کشورهای مختلف با ابداع روش‌های مختلف، سعی در متفاوت انجام دادن این معجزه سلامتی هستند. در این مقاله سعی داریم عجیب ترین ماساژهای دنیا را معرفی کنیم چرا که شناختن این نوع ماساژها خالی از لطف نیست.  

عجیب ترین ماساژهای دنیا

عجیب ترین ماساژهای دنیا

ماساژ انواع و اقسام مختلفی دارد که هر کدام روش‌های مختلفی انجام می‌شوند. انتخاب ماساژها اغلب به نیازهای بدن و نتایج مورد نظر بستگی دارد. در زمان‌های مدرن، ماساژ شامل طیف گسترده‌ای از لوازم، تجهیزات و امکانات است و پشت هر تکنیک کاربردی اصول علمی وجود دارد. معمولا ماساژ شامل حرکات ملایم یا سخت مانند، کشش، فشار، نوازش و… بر روی بافت‌های مختلف بدن است. همه این مسائل باعث شده است مردم مختلفی در سراسر دنیا از ماساژ، به عنوان تسکین دهنده تنش‌ها و دردهای عضلانی، روانی و … استفاده کنند.

هر تکنیک ماساژ درمانی بدون توجه به قدیم یا جدید بودنش منحصر به فرد است و گاهی شامل روش‌های عجیب و غریبی برای تعادل جسمی، روانی و احساسی می‌شود. برخی از ماساژها که از حالت معمول و عمومی خارج شده‌اند و به یک شیوه خاص و منحصر به فرد انجام می‌شوند. در اینجا 8 نوع از عجیب ترین ماساژهای دنیا را معرفی می‌کنیم که شایسته توجه هستند.

ماساژ مار از عجیب ترین ماساژهای دنیا

ماساژ مار از عجیب ترین ماساژهای دنیا

بسیاری از ماساژها و درمان‌های آبگرم در سراسر جهان واقعا عجیب و غریب هستند. این نوع ماساژ ممکن است قبل از شروع جلسه ماساژ باعث ترس شود اما شما تصمیم خود را گرفته‌اید! آیا تا به حال یک پایتون غول پیکر دیده‌اید؟ چطور یک مار پیتون یا مارهایی از این قبیل بدن شما را ماساژ می‌دهند؟ می‌توانید تصور کنید که یک یا دو مار ۲۵۰ کیلوگرمی ۱۵ دقیقه روی بدنتان بخزند و ماساژتان بدهند؟ مردم جنوب شرقی آسیا برای ماساژ توسط این مار وحشتناک، غریبه نیستند و فکر می‌کنند که ارزش امتحان را دارد. با این حال، افرادی چون ما که همیشه سعی می‌کنیم از این موجودات وحشی دوری کنیم، ممکن است هیچوقت حاضر به امتحان این ماساژ نباشیم.

عجیب ترین ماساژهای دنیا

ماساژ کاکتوس

مکزیک به عنوان منطقه‌ای با بیابان‌های وسیع و پر از کاکتوس شناخته می‌شود. ممکن است همین ازدیاد کاکتوس بود که باعث کشف فواید درمانی و سلامتی کاکتوس و مقدمه ابداع ماساژ کاکتوس بود. با این حال، برخلاف آنچه اغلب مردم فکر می‌کنند، این نوع ماساژ درد آور نیست. ماساژ کاکتوس یکی دیگر از عجیب ترین ماساژهای دنیا است. کاکتوس‌های پهن (گوش خرگوشی) برای ماساژ استفاده می‌شوند، اما قبل از استفاده همه تیغ‌های آن کنده می‌شود. اثر آبرسانی این ماساژ می‌تواند یک تجربه عالی باشد. علاوه بر این، قسمت‌های انتخاب شده از کاکتوس با تکیلا مخلوط می‌شود تا آبرسانی بهتری داشته باشد. در واقع پس از این ماساژ بسیاری از مردم حس می‌کنند این ماساژ برای آن‌ها، سطح جدیدی از آرامش، پوستی سالم و هیدراته را برای آن‌ها به ارمغان آورده است.

عجیب ترین ماساژهای دنیا

ماساژ با ساطور

Daoliao (دائولیائو) یک تکنیک قدیمی چینی برای یک درمان طبیعی است. این ماساژ به عنوان ماساژ با چاقو یا ماساژ مشهور است که هم اکنون در تایوان انجام می‌شود. ماساژ با استفاده از ساطور، شامل ضربات ساطور به صورت و بدن فرد به عنوان یک ماساژ درمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این ایده، با توجه به قوانین درمان باستان، ساطورهای فولادی به سم زدایی بدن و بهبود گردش خون کمک می‌کنند. برای افرادی که شجاعت کافی ندارند، این ماساژ مثل انتظار برای یک فاجعه خونین است. البته یک اشتباه از سوی ماساژ دهنده کافی است تا شاهد این اتفاق باشیم…!

ماساژ فیل

ماساژ فیل

فیل‌ها از جمله عظیم‌ترین و همچنین نجیب‌ترین موجودات سیاره هستند. این موجودات فوق العاده سنگین هستند، اما می‌توانند درمانگران ماساژ شما باشند. در تایلند این موجودات به وفور یافت می‌شوند و طوری تربیت شده‌اند که پای غول پیکرشان را بلند می‌کنند و با گذاشتن آن روی بدن شما، به آرامی ماساژتان می‌دهند. همین وزن پای آن‌ها فشار مناسبی را به بدن شما وارد می‌کند. با این حال، این کسب‌وکار معمولا با بی‌رحمی نسبت به حیوانات در ارتباط است و از آن زمان موضوع بحث بوده‌است. بیشتر گردشگران در تایلند حتی این تجربه را تحریم می‌کنند.

عجیب ترین ماساژهای دنیا

ماساژ آتش در چین

درمانگران ماساژ چینی خوشحال می‌شوند که شما را با روش آتشین، ماساژ دهند. منطقه چین به دلیل ماساژهای عجیبش معروف است و ماساژ آتش از آن مواردی است که باید امتحان شود. ماساژ آتش روشی است که از آتش به عنوان درمان و تکسین استفاده می‌کند. این ماساژ شاید خطرناک به نظر برسد، اما واقعا این چنین نیست. در واقع بسیاری از افراد پس از ماساژ از آرامشی که با این ماساژ به دست می‌آورند، تعجب می‌کنند.

ماساژ حلزون : عجیب ترین ماساژهای دنیا

ماساژ حلزون

یک ماساژ دیگر که احتمال باعث چندش و مور مور شدن فرد مورد درمان می‌شود، ماساژ حلزون است. این یک روند نسبتا جدید در درمان زیبایی و آرامش است. طبق مطالعات متخصصین زیبایی، حلزون برای بازسازی و زیبایی پوست ضروری است. حلزون‌ها مخاطی دارند که برای رفع چین و چروک‌ها و درمان زخم و سوختگی و علائم آن‌ها کمک می‌کند. این ماساژ صورت در روسیه، اروپا، ژاپن و کشورهای دیگر پرطرفدار است، اما هنوز برای برخی افراد غیرقابل تصور است.

عجیب ترین ماساژهای دنیا

ماساژ غلغلک از عجیب ترین ماساژهای دنیا

تا به حال ماساژی را تجربه کرده‌اید که باعث شادکامی و خنده با صدای بلند شود؟ در اسپانیا تکنیک ماساژ غلغلک برای کاهش استرس کاربرد دارد. در ماساژ غلغلک، بر خلاف ماساژهای معمول، هیچ فشار و یا ضربه‌ای به شما وارد نمی‌شود، فقط نوک انگشتان و پرها هستند که شما را لمس می‌کند. ماساژ در یک اتاق نیمه تاریک که در آن موسیقی آرام‌بخش و ملایم پخش می‌شود و از روغن های معطر استفاده می‌شود.

عجیب ترین ماساژهای دنیا

ماساژ فنجان داغ در چین

روش ماساژ فنجان داغ یک سنت 3000 ساله پزشکی چینی است که برای برطرف کردن لخته و یا انسداد رگ‌ها در بدن و همچین به منظور تسکین سریع درد به کار برده می‌شود. زمانی که جریان گردش انرژی معمول بدن و یا در حقیقت گردش خون مختل می‌شود، درد به وجود می‌آید و در نتیجه این انسداد مستلزم رفع شدن است. در اصل ماساژ فنجان داغ، از یک نوع خاصی از فنجان‌های داغ بر روی پوست استفاده می‌شود. معمولا در پشت و کمر برای ایجاد ساکشن و برطرف کردن انسداد انجام می‌گیرد. روش‌های درمانی آسیایی ثابت کرده که این تکنینک به طرز باور نکردنی جریان خون و انرژی فرد را بهبود می‌بخشد و بدن را در برابر بیماری‌ها مقاوم میکند. حواستان باشد این روش در چین برای آرامش انجام نمی‌گیرد. در آخر این که نتایج این عمل شاید هفته‌ها طول بکشد تا خودش را نشان دهد.


http://irest.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.