دختران صورتی

دختران صورتی

دختران صورتی

دختران صورتی

چند نکته برای خوشتیپی دختران و بانوان جوان

در این مقاله که توسط سایت صورتی‌ها آماده شده است یاد خواهیم گرفت چگونه یک دختر خوش تیپ باشیم. این مقاله مخصوص بانوان و دخترانی است که می‌خواهند خوش تیپ باشند. در این مقاله چند نکته کلیدی برای خوش تیپی این بانوان ارائه شده است.

   در این مقاله که توسط سایت صورتی‌ها آماده شده است یاد خواهیم گرفت چگونه یک دختر خوش تیپ باشیم. این مقاله مخصوص بانوان و دخترانی است که می‌خواهند خوش تیپ باشند. در این مقاله چند نکته کلیدی برای خوش تیپی این بانوان ارائه شده است.

امروزه جهان در دنیای مد و زیبایی غرق شده‌ است و همه مردم به خصوص خانوما و دختران باید، پا به پای مد و زیبایی دنیا حرکت کنند. این اصلا کار سختی نیست و حتی با رعایت نکات ساده هم می‌توان شیک و خوش‌تیپ دیده شد حال این سوال پیش می‌آید که چگونه یک دختر خوش تیپ باشیم و نکات خوش تیپی بانوان و دختران چیست؟ خانم‌ها با رعایت اصول خوش‌تیپی و باکلاسی، اعتماد به نفسشان نیز افزایش می‌یابد. در دنیای مد و زیبایی، انتخاب لباس بر اساس سن، متاهل و مجرد بودن صورت می‌گیرد. در ادامه این مطلب به جواب سوال‌هایمان می‎رسیم.

چگونه یک دختر خوش تیپ باشیم

چگونه یک دختر خوش تیپ باشیم

چگونه یک دختر خوش تیپ باشیم : باید در انتخاب لباس، زیور آلات، کیف، کفش و … زنانه و دخترانه دقت کرد تا بهترین انتخاب را داشته باشید و از نظر همه شما یک خانم باکلاس و خوش‌تیپ باشید. همچنین باید لباس انتخابی شما با اندام شما تطابق داشته باشد یعنی با توجه به فرم بدنتان لباس بپوشید. در ادامه ما به سوالات چگونه یک دختر خوش تیپ باشیم و نکات خوش تیپی بانوان و دختران پاسخ خواهیم داد.

رنگ‌هایی را که به شما نمی‌آید، نپوشید :

شاید برای شما هم پیش آمده است که یک ژاکت صورتی فوق‌العاده خوش‌رنگ و عالی بخرید ولی زمانی که آن را مقابل آینه جلوی خودتان می‌گیرید، اصلا به چهره و رنگ پوست شما نیاید. در این مورد اصلا نباید به فکر خرید آن باشید، چون بهترین لباس برای شما رنگی دارد که به رنگ پوست، رنگ چشم و حتی رنگ موهایتان بیاید. فقط خوش رنگ بودن لباس کافی نیست که شما آن لباس را برای پوشیدن انتخاب کنید بلکه باید در اولویت اول چهره و رنگ پوستتان باشد.

چگونه باکلاس باشیم

کفش‌هایی را که نمی پوشید نخرید :

پیش از آن که برای خرید کفش بروید مشخص کنید که این کفش را برای چه کاری و چه زمانی قصد دارید استفاده کنید، محل کار، میهمانی، مدرسه، دانشگاه و …؟ اگر این کار را نکنید، کفش‌های زیادی خریده‌اید که اصلا برای پوشیدن مناسب نیستند.

چگونه یک دختر خوش تیپ باشیم

پارچه‌هایی را که به هم نمی‌آیند، با هم ست نکنید :

معمولا پارچه‌های لباس‌های پاییزی و زمستانی به طور معمول سنگین‌تر ، زبرتر و خشن‌تر هستند، در مقابل پارچه‌های لباس‌های بهاری و تابستانی، سبک و خنک هستند. شما به هیچ وجه نباید پارچه‌ها و لباس‌هایی را که اصلا با یکدیگر هماهنگ نیستند، بپوشید. برای مثال پوشیدن یک روپوش پشمی با یک روسروی حریر، زیبا به نظر نمی‌آید و شما نباید این لباس‌ها را بپوشید.

چگونه خوشتیپ باشیم

زیور آلات زیادی به کار نبرید :

از زیور آلات خیلی زیاد استفاده نکنید و به جای آن سراغ خرید سرویس‌های ساده‌تر از گردنبند، انگشتر، گوشواره و دستبند بروید. حتی می‌توانید فقط از چند عدد از این زیور آلات استفاده کنید؛ برای مثال گردنبند و انگشتر، به این ترتیب ساده‌تر و شیک‌تر به نظر می‌رسید.

چگونه یک دختر خوش تیپ باشیم

لباس‌های براق نپوشید :

در جواب سوال چگونه یک دختر خوش تیپ باشیم باید بگوییم که لباس‌های براق نپوشید. برای یک مهمانی عصر یا صبح پوشیدن لباس‌هایی با پارچه‌های خیلی براق، زیبا دیده نمی‌شود؛ چون شما را خیلی سنگین نشان می‌دهد. پارچه‌های ساتن و براق و حتی سنگ دوزی شده برای لباس‌های شب مناسب هستند، ولی برای روز نه!

لباس‌ها را به امید لاغر شدن نخرید :

نکات خوش تیپی بانوان و دختران : شاید برای شما هم پیش آمده باشد که یک دامن ، شلوار یا حتی مانتو را در یک فروشگاه دیده باشید که دو سایز از شما کوچک تر است ، ولی آنقدر آن لباس به دلتان نشسته باشد که آن را بخرید. به خودتان قول بدهید که چند سایز کم کنید که اندازه آن لباس شوید ، ولی بنا به شواهدات ، چنین لباس‎هایی را هیج وقت نخواهید پوشید و از خیر سایز کم کردن هم می‌گذرید. بهترین کار هنگام خرید لباس این است که لباسی را بخرید که در همان لحظه دقیقا اندازه شما باشد تا بتوانید با خیال آسوده آن را بپوشید.

نکات خوش تیپی بانوان و دختران

لباس‌های رسمی و غیررسمی را با هم نپوشید :

پوشیدن لباس‌های رسمی و غیر رسمی با هم، یکی از همان اشتباهاتی است که نباید به آن مرتکب شوید. پوشیدن کفش کتانی با کت و شلوار و حتی کفش‌های عروسکی زنانه با مانتو و شلوار برش دار و رسمی محل کار چندان زیبا نیست. اگر قرار است امروز با تیپ رسمی از منزل بیرون بیایید تمام لباس‌هایتان را در این محل هماهنگ کنید و اگر قرار است تیپ اسپرت داشته باشید ، لباس‌ها و کفش‌هایتان را هم اسپرت انتخاب کنید.

اصول تیپ زدن

کفش‌های خاکی نپوشید :

پیش از اینکه از منزل خارج شوید، نگاهی به کفش‌هایتان بیندازید اگر خاکی و واکس نخورده‌اند، دستی به آن‌ها بکشید. بسیاری از افراد، آدم‎های خوش لباس را از کفش و جورابشان می‌شناسند. داشتن کفش‌هایی واکس خورده و مرتب و جوراب‌هایی که با آن هماهنگ است شما را خوش‌تیپ می‌کند.

لباس‌های خیلی تنگ یا خیلی گشاد را نپوشید :

حتما شما هم دوست ندارید یک پیراهن خیلی تنگ را در یک میهمانی بپوشید و بعد همه بگویند که خیلی چاق شده‌اید. همیشه لباسی را بپوشید که اندازه بدن شما باشد نه تنگ و نه گشاد.

چگونه یک دختر خوش تیپ باشیم

اگر چاق هستید پارچه‌های طرح‌دار نپوشید :

اگر شما خانمی هستید که کمی اضافه وزن دارید سراغ خرید پارچه‌های طرح دار یا تورهایی با گل‌های درشت برای دوختن لباس‌های میهمانی نروید؛ چون این لباس‌ها شما را چاق و پهن نشان می‌دهند و به جای آن لباس‌های سرتاپا یک رنگ و با طرح‎‌های هندسی عمودی را انتخاب کنید تا شما را لاغرتر نشان دهند.

نکات خوش تیپی بانوان و دختران

ممنون که با این مطلب همراه ما بودید  ♥♥

منبع: https://suratiha.com

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.