دختران صورتی

دختران صورتی

دختران صورتی

دختران صورتی

ایده‎هایی برای هدیه روز دختر

همانطور که می‌دانید روز دختر، روز تولد حضرت معصومه (س) است. در این روز برای خوشحال کردن دختران، هدیه‌هایی را می‌گیرند. ادامه این مطلب از وبلاگ، هدیه‌های مناسب برای روز دختر ( هدیه روز دختر ) را پیشنهاد می‌کنیم.  

ایده‎هایی برای هدیه روز دختر

هدیه روز دختر

چند روز دیگر تا روز دختر باقی مانده است و دختر خانم‌ها منتظر هدیه هستند و والدین و دوستان و حتی اقوام به فکر هدیه روز دختر هستند. باید موقع هدیه دادن یا هدیه گرفتن قوانین هدیه گرفتن و هدیه دادن را رعایت کنیم. برای هدیه روز دختر گزینه و انتخاب زیادی داریم فقط باید کمی با سلیقه شخصی کسی که قرار است به او هدیه دهیم آشنایی داشته باشیم.

هدیه روز دختر

زیورآلات، هدیه مورد علاقه دختران

زیورآلات جزو وسایل‌هایی است که اکثر دختر خانم‌ها به آن علاقه‌‌مند هستند و هدیه دادن آن موجب خوشحالی می‌شود. زیورآلات شامل: گردنبند ، دستبند ، انگشتر ، گوشواره و … هستند که هر دختر خانم با توجه به سلیقه شخصی خودش یکی از آن‌ها را چند تا را بیشتر از بقیه دوست دارد.

هدیه روز دختر ، زیورآلات دخترانه

لوازم آرایشی

برای دختر خانم‌هایی که آرایش می‌کنند بهترین هدیه لوازم آرایشی است . لوازم آرایشی مانند: رژ لب ، ریمل ، رژ گونه و …
می‌توانید آن‌ها در جعبه شیکی قرار دهید و تزیین کنید چون دختر خانم‌ها به تزیین و زیبایی اهمیت زیادی می‌دهند.

هدیه مناسب برای روز دختر

کیف برای هدیه روز دختر

دختران علاقه زیادی به کیف دارند و هر چه این کیف خوشگل‌تر و رنگی‌تر باشد برایشان دلپسندتر است. ولی باید قبل از خرید کیف بدانید که کیف بزرگ دوست دارند یا کوچک. در حقیقت کمی با سلیقه شخصی‌شان آشنا باشید.

کیف دخترانه جدید ، هدیه روز دختر

کفش، انتخابی خوب برای روز دختر

خریدن کفش به عنوان هدیه روز دختر کمی کار سختی است چون باید سایز دقیق پا را بدانیم تا بزرگ و کوچک نشود یا با فروشنده هماهنگ شوید که اگر بزرگ یا کوچک باشد آن را تعویض کنند. رنگ و مدل کفش هم باید مطابق سلیقه دختر خانم باشد.

کادو روز دختر

عینک آفتابی

عینک آفتابی جزو اکسسوری‌هایی است که هر دختر خانم باید داشته باشد و تعدادی زیادی از دختران نیز به آن علاقه دارند. پس می‌تواند هدیه مناسبی برای روز دختر باشد فقط دقت کنید که مد روز باشد و با چهره کسی که کادو را برایش می‌گیرید همخوانی داشته باشد.

عینک آفتابی دخترانه

لباس مناسب برای هدیه روز ددختر

انواع تاپ‌های رنگارنگ، شلوار، تیشرت، مانتو و … نیز انتخاب مناسبی برای هدیه روز دختر است به شرط این که از سلیقه شخصی کسی که برایش هدیه می‌گیرید آگاهی داشته باشید و همیشه موقع خرید امکان تعویض را قید کنید.

لباس دخترانه

عروسک‌های همدم تنهایی دختران

دختر خانم‌ها در هر سنی که باشند، اکثرا عاشق عروسک هستند، عروسک کودک درون دختر خانم‌ها را فعال می‌کند و احساس خوبی به آن‌ها می‌دهد. پس اگر  به فکر خرید هدیه روز دختر هستید عروسک را فراموش نکنید.

روز دختر 96 ، هدیه روز دختر

کتاب هدیه‌ای ارزشمند برای دختران

باید با سلیقه کسی که می‌خواهید برایش هدیه بگیرید آشنایی داشته باشید کتاب بهترین یادگاری است ولی باید بدانید چه کتابی دوست دارند روانشناسی، آشپزی ، رمان عاشقانه و …

کادو مناسب برای روز دختر

لاک ناخن، هدیه مورد علاقه دختران

بی‌شک ۹۰% دخترها عاشق لاک هستند بنابراین لاک هم ایده مناسبی برای هدیه روز دختر است حتی می‌توانید چندین رنگ مختلف را در یک جعبه زیبا بسته بندی کنید.

ایده‌های جالب برای هدیه روز دختر

لاک ناخن ، روز دختر 96

وسایل تزیینی

مانند جعبه‌های موزیکال، تابلوهای شعر، انواع مجسمه‌ها و … هم موارد خوبی برای هدیه دادن به دخترها است زیرا دختران جوان به وسایل تزیینی علاقه زیادی دارند و هدیه گرفتن این وسایل خوشحالشان می‌کند.

کادو برای روز دختر

تل و گیره سر برای روز دختر

اگر هدیه را برای دختران زیر ۲۰ سال می‌گیرید انواع تل و گیره سر مناسب هستند البته برای دختران بالای ۲۰ سال هم وجود دارد به شرط این که مطمئن باشید که استفاده می‌کنند.

تل سر دخترانه ، گیره سر دخترانه

اسپری و ادکلن

اسپری و ادکلن هم که هدیه‌های مناسبی برای دختر خانم‌ها هست به شرط آن که بدانید چه نوع بویی را می‌پسندند.

ممنون که با این مطلب از مجله همراه ما بودید، امیدوارم روز دختر امسال برایتان فوق‌العاده باشد ♥

https://suratiha.com

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.